Συχνές Ερωτήσεις

Μαζέψαμε τις πιο συχνές ερωτήσεις για τη Funkmartini και προσπαθήσαμε να τις απαντήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε. Ελπίζουμε να σε βοηθήσουμε. Εάν δεν απαντάμε σε κάποια ερώτηση/απορία, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info@funkmartini.com. Που ξέρεις, μπορεί τη δική σου απορία να την μοιράζεται και κάποιος άλλος.
Χρήστες
Επιχειρήσεις
  • Τι είναι η Funkmartini;
    Η Funkmartini είναι ο νέος, απλός τρόπος να κλείσεις τα ραντεβού για υπηρεσίες ομορφιάς online! Κάνε εγγραφή τώρα και ξεκίνα να απολαμβάνεις τον κόσμο της Funkmartini και τα πλεονεκτήματα που σου προσφέρει.
  • Κράτηση online, γιατί;
    • Γιατί γίνεται γρήγορα, χωρίς τον κόπο των τηλεφωνημάτων, όλο το 24ωρο και χωρίς να περιμένεις λεπτό!
    • Γιατί με την δυνατότητα της αξιολόγησης, αφενός βρίσκεις τις πιο ποιοτικές υπηρεσίες στα καλύτερα καταστήματα και αφετέρου μπορείς κι εσύ να αξιολογήσεις την εμπειρία σου.
    • Γιατί με κάθε online κράτηση κερδίζεις πόντους που σε φέρνουν πιο κοντά στο Funkmartini #ΗAPPYBOX!
    • Γιατί με την πρώτη online κράτησή σου, σου χαρίζουμε δωροεπιταγή 5€ για να πραγματοποιήσεις την υπηρεσία που επιθυμείς, με τον κωδικό FIRST.
  • Πώς εγγράφομαι στην κοινότητα της Funkmartini;
    Για να εγγραφείς στην κοινότητά μας, απλά πήγαινε στο «Είσοδος» στην κεντρική σελίδα και ακολούθησε τα βήματα για τη διαδικασία εγγραφής. Να ξέρεις ότι μπορείς να εγγραφείς μέσω των κοινωνικών δικτύων που είσαι χρήστης ή κατευθείαν στη Funkmartini.
  • Πώς κερδίζω πόντους επιβράβευσης;
    Οι πόντοι επιβράβευσης κερδίζονται με συγκεκριμένες ενέργειες μέσα από τη Funkmartini, όπως το να κλείνεις τα ραντεβού σου online, να αξιολογείς επιχειρήσεις, κά . Για να κερδίσεις πόντους επιβράβευσης πρέπει να είσαι εγγεγραμμένος χρήστης. Για να μάθεις περισσότερα για τους πόντους επιβράβευσης, δες εδώ.
  • Πως εξαργυρώνω τους πόντους μου;
    Κάθε φορά που φτάνεις τους 200 πόντους θα έρχεται στην πόρτα σου το Funkmartini #Happybox! Το πιο funky κουτί γεμάτο με επώνυμα προϊόντα ομορφιάς που θα λατρέψεις.
  • Mετά την κράτηση πρέπει να περιμένω κάποια επιβεβαίωση;
    Όχι! Η επιχείρηση θα ενημερωθεί αυτόματα για την κράτησή σου και το ραντεβού σου θα έχει ήδη κλείσει. Στην σχεδόν απίθανη περίπτωση (1-2%) που το κατάστημα πρέπει να ακυρώσει το ραντεβού, θα επικοινωνήσουμε εγκαίρως μαζί σου και θα σου προτείνουμε γρήγορα και εύκολα μια εξίσου καλή επιλογή καταστήματος κοντά σου.
  • Πως εξαργυρώνω τις δωροεπιταγές που κερδίζω;
    Κάθε φορά που ολοκληρώνεις την κράτησή σου προσθέτοντας κάποιο κωδικό δωροεπιταγής, λαμβάνεις mail με τα στοιχεία της κράτησής σου και επιπλέον επισυνάπτεται το κουπόνι σου. Κατά την πραγματοποίηση του ραντεβού σου, θα πρέπει να έχεις μαζί σου εκτυπωμένο το κουπόνι και να το επιδείξεις στην επιχείρηση.
  • Μπορώ να ακυρώσω / τροποποιήσω την κράτησή μου;
    Έχεις την δυνατότητα να ακυρώσεις την κράτησή σου, πατώντας ακύρωση δίπλα από το ραντεβού στο προφίλ σου στην Funkmartini. Καλό θα ήταν αν χρειάζεται να ακυρώσεις την κράτησή σου, να γίνεται το νωρίτερο δυνατό, γιατί η κάθε ακύρωση σου αφαιρεί πόντους. Επιπλέον μπορείς να τροποποιήσεις την κράτησή σου αλλάζοντας μόνο την ώρα και την ημέρα του ραντεβού.
  • Μπορώ να κάνω τηλεφωνική κράτηση;
    Ναι! Για να πραγματοποιήσεις τηλεφωνική κράτηση σε οποιοδήποτε από τα εγγεγραμμένα καταστήματα στην πλατφόρμα της Funkmartini, μπορείς να καλέσεις καθημερινά στο 216 - 600 1199 από τις 9.00 μέχρι τις 17.00, Δευτέρα με Παρασκευή!
  • Μπορώ να αξιολογήσω την υπηρεσία που δέχθηκα;
    Φυσικά, εδώ εστιάζει όλη η φιλοσοφία της Funkmartini για την κοινότητά των χρηστών της. Κάθε αξιολόγηση ανεβαίνει αυτόματα στην πλατφόρμα και διαμορφώνει τις βαθμολογίες των επιχειρήσεων. Ανάλογα με την βαθμολογία των χρηστών, οι επιχειρήσεις με τις καλύτερες αξιολογήσεις εμφανίζονται πρώτες στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών της κοινότητας.
  • Πως καταχωρώ την αξιολόγησή μου;
    Μετά την ολοκλήρωση του ραντεβού σου, θα λάβεις mail το οποίο θα σε καθοδηγήσει για το που μπορείς να κάνεις την αξιολόγησή σου, σε λίγα απλά βήματα.
  • Μπορώ να προπληρώσω την υπηρεσία;
    Προς το παρόν δεν υπάρχει η δυνατότητα προπληρωμής στη Funkmartini.  Σύντομα όμως θα είναι εφικτό γι' αυτό γράψου στο newsletter μας για να μαθαίνεις όλα μας τα νέα!
  • Πού μπορώ να μάθω περισσότερα για τη Funkmartini;
    Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για εμάς στην ενότητα “Σχετικά με εμάς”. Εάν πάλι θέλεις περισσότερες πληροφορίες, στείλε μας ένα mail στο info@funkmartini.com.
  • Θέλω να εγγραφώ στην Funkmartini. Θα πρέπει να πληρώσω;
    Όχι, η πλατφόρμα της Funkmartini παρέχεται δωρεάν, όπως και η τεχνική υποστήριξη. Μόνο εάν κάποιος χρήστης κάνει κράτηση μέσω της Funkmartini, τότε υπάρχει μία προμήθεια στο κόστος της υπηρεσίας που ζητήθηκε. Η πληρωμή γίνεται στο κατάστημα και η εκκαθάριση της προμήθειας γίνεται στις αρχές του επόμενου μήνα.
  • Τι σημαίνει ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης κρατήσεων;
    Είναι ένα σύστημα που θα μπορείς να βλέπεις όλες τις κρατήσεις σου ανά ημέρα/ εβδομάδα/μήνα, αλλά και ανά υπηρεσία που προσφέρεις! Θα έχεις τη δυνατότητα να αλλάξεις, ακυρώσεις και να προσθέσεις κρατήσεις. Επίσης, θα δημιουργήσεις ένα μεγαλύτερο πελατολόγιο με σημαντική βάση δεδομένων.
  • Τι σημαίνει βάση δεδομένων πελατών;
    Θα μπορείς να καταχωρείς όλους τους πελάτες σου (οι εγγεγραμμένοι χρήστες που θα έρθουν σε σένα μέσω της Funkmartini θα καταχωρούνται αυτόματα) για να έχεις ένα πλήρες πελατολόγιο. Όλοι οι πελάτες στη δική σου βάση, είναι δικοί σου, όχι της Funkmartini. Η Funkmartini απλά διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνεί με τους εγγεγραμμένους χρήστες της.
  • Πώς μπορώ να εγγραφώ στην Funkmartini;
    Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Μπαίνεις στο www.funkmartini.gr και ακολουθείς απλές οδηγίες. Να είσαι μόνο προετοιμασμένος γιατί η πλατφόρμα θα σου ζητήσει τα απαραίτητα νομιμοποιητικά στοιχεία (π.χ. ΑΦΜ) για να εγγραφείς.
  • Τι σημαίνει νομιμοποιητικά στοιχεία;
    Αυτά είναι τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται η Funkmartini για να: 1. Πιστοποιήσει ότι είσαι εσύ ο/η κάτοχος της επιχείρησης, 2. Να μπορεί να εκδίδει τιμολόγια με τα φορολογικά σου στοιχεία, και 3. Να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σου.
  • Πώς αποδίδω την προμήθεια στην Funkmartini;
    Στις αρχές κάθε μήνα, η Funkmartini σου αποστέλλει τιμολόγιο (ηλεκτρονικά) με τις προμήθειες που έχουν χρεωθεί. Εσύ, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να καταθέσεις το ποσό του τιμολογίου σε εταιρικό λογαριασμό της Funkmartini.
  • Τι σημαίνει «να είναι ο λογαριασμός μου πιστωτικός»;
    Η Funkmartini ελέγχει στις αρχές του επόμενου μήνα πόσες κρατήσεις έχουν γίνει και πόσες δωροεπιταγές έχει λάβει η επιχερίση. Συμψηφίζει τα ποσά των προμηθειών που της αναλογούν από τις δωροεπιταγές, και στη συνέχεια αποδίδει ή εισπράττει τη διαφορά.
  • Πότε εισπράττω τις κρατήσεις που έγιναν και πληρώθηκαν μέσω της Funkmartini;
    Οι δωροεπιταγές που πραγματοποιήθηκαν μέσω της Funkmartini αποδίδονται στις αρχές του επόμενου μήνα, οπότε και γίνεται εκκαθάριση όλων των δωροεπιταγών. Αυτό γίνεται σε λογαριασμό που μας έχεις δώσει.
  • Μπορώ να ακυρώσω ραντεβού;
    Ναι, η ακύρωση ραντεβού είναι εφικτή στην πλατφόρμα. Ακόμη, υπάρχει αντίστοιχη αναφορά η οποία παρουσιάζει το ποσοστό ακυρώσεων ανά εβδομάδα/μήνα στο σύνολο των κρατήσεων.
  • Μπορώ να ειδοποιήσω τον πελάτη για έκτακτη ακύρωση;
    Ναι, η πλατφόρμα σου δίνει τη δυνατότητα αποστολής mail ή να ειδοποιήσεις τηλεφωνικά τον πελάτη.
  • Τι γίνεται αν ο πελάτης ακυρώσει/ τροποποιήσει το ραντεβού του;
    Όταν κάποιος πελάτης ακυρώνει ή τροποποιεί το ραντεβού του θα ενημερώνεσαι μέσω mail, την ίδια στιγμή. To mail θα περιλαμβάνει τα στοιχεία που θα χρειαστείς για τον συγκεκριμένο πελάτη, όπως το όνομα, την αλλαγή ώρας/ ημέρας κλπ.
  • Τι είναι η δωροεπιταγή;
    Η δωροεπιταγή είναι μια προωθητική ενέργεια της Funkmartini προς τους νέους χρήστες της, με σκοπό να τους δώσει κίνητρο να επισκεφθούν νέες επιχειρήσεις. Η δωροεπιταγή στέλνεται στο χρήστη μαζί με την επιβεβαίωση της κράτησής του και πρέπει να το έχει μαζί του στο προγραμματισμένο ραντεβού του. Εάν το ποσό της δωροεπιταγής είναι ισάξιο του ποσού της υπηρεσίας που έχει επιλέξει ο χρήστης, τότε απλά αποδίδει τη δωροεπιταγή στην επιχείρηση. Εάν το ποσό της δωροεπιταγής είναι μικρότερο του ποσού της υπηρεσίας που έχει επιλέξει ο χρήστης, τότε αποδίδει τη δωροεπιταγή και πληρώνει τη διαφορά. Σε κάθε περίπτωση, η επιχείρηση εισπράττει το ποσό της δωροεπιταγής από εμάς στον εταιρικό σου λογαριασμό που μας έχεις υποδείξει.
  • Σε περίπτωση όπου έχω τηλεφωνική κράτηση άλλα δεν έχω προλάβει να την καταχωρήσω και την ίδια μέρα και ώρα καταχωρήθηκε ραντεβού από την πλατφόρμα τι γίνεται;
    Η κράτηση από την πλατφόρμα έχει προτεραιότητα και η τηλεφωνική κράτηση πρέπει να αλλάξει, όπως αυτό περιγράφεται και στους όρους χρήσης της Funkmartini. Σου προτείνουμε να καταχωρείς τις τηλεφωνικές κρατήσεις την ίδια ώρα, έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσεις τέτοιες περιπτώσεις.
  • Μπορώ να έχω πρόσβαση στις κρατήσεις εκτός του χώρου εργασίας μου;
    Ναι, η Funkmartini σου δίνει τη δυνατότητα να έχεις πρόσβαση στις κρατήσεις σου από οπουδήποτε έχεις πρόσβαση στο internet, μέσω υπολογιστή, tablet ή κινητού!
  • Πως θα γνωρίζω τι κρατήσεις είχα από την Funkmartini, κάθε μήνα;
    το τέλος κάθε μήνα θα λαμβάνεις ένα mail στο οποίο θα ενημερώνεσαι για το αριθμό των κρατήσεων που έγιναν μέσω της πλατφόρμας της Funkmartini. Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση σχετικά με τα στοιχεία των κρατήσεων μπορείς να μας καλέσεις στο 210 621 5254 ή στο support@funkmartini.com.